Budowanie dobrych relacji
W jakiej sytuacji?
Program jest przeznaczony dla osób, które rozpoczynają pracę na pozycjach związanych z zarządzaniem ludźmi lub są rozważani na takie stanowiska.
Autodiagnoza i moduły szkoleniowe będą też cennym przypomnieniem dla bardziej doświadczonych menedżerów.
Czego się nauczysz?
Warsztat jest przeznaczony dla menedżerów rożnej wielkości zespołów. Umiejętności lidera są kluczowe dla zapewnienia wydajnego obiegu obiegu informacji, zorganizowania pracy oraz utrzymywania motywacji zespołu.
Dzięki udziałowi w warsztacie m.in:
- poznasz możliwości i skuteczność interwencji w każdej fazie konfliktu,
- przećwiczysz techniki i narzędzia sprzyjające budowaniu dobrych relacji w zespole,
- dowiesz się więcej na temat mediacji, moderacji, negocjacji, arbitrażu.
Zagadnienia poruszane w trakcie zajęć:
- Tworzenie użytecznych zasad współpracy z zespołem.
- Sprawiedliwość społeczna w praktyce – co to znaczy, jak ją osiągać.
- Dzielenie się władzą i odpowiedzialnością.
- Po czym poznajemy dobre relacje zespołowe.
- Techniki i narzędzia sprzyjające budowaniu dobrych relacji w zespole.
- Praktyczne definicje konfliktu i innych sytuacji problemowych.
- Uniwersalny model rozwoju konfliktu.
- Możliwości i skuteczność interwencji w każdej fazie konfliktu.
- Docieranie do rzeczywistych źródeł konfliktu w celu poszukiwania skutecznych i trwałych rozwiązań.
- Role przyjmowane w konflikcie i innych sytuacjach problemowych.
- Mediacja, moderacja, negocjacje, arbitraż – przydatność różnych postaw przełożonego w sytuacji trudnej.
Prowadzący:
Cezary Radomski – Trener, coach, menadżer projektów rozwoju kadr.
Projekty, którymi się zajmuje:
Od 2002 roku jest wykładowcą i kierownikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie SWPS. Kieruje projektami rozwojowymi dla menedżerów, sprzedawców i wybranych grup specjalistów. Prowadzi szkolenia, coachingi, doradztwo w obszarach zarządzania i motywowania pracowników, budowania zespołu, rozwiązywania konfliktów, negocjacji, marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, podnoszenia efektywności osobistej oraz działania zespołu, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów.
Przeprowadził ponad 700 szkoleń i sesji doradczo-coachigowych m.in. w firmach finansowych, firmach branży IT, sieciach handlowych i usługowych, branży automotive, centrach badawczo rozwojowych, przedsiębiorstwach grupy KGHM oraz innych firmach produkcyjnych z różnych branż.
Metody, które stosuje:
Projektuje i prowadzi szkolenia z zastosowaniem metod interaktywnych jak gry, symulacje, metodyki rozwiązywania problemów, action learning i error-management.
Akredytacje, tytuły, certyfikaty branżowe i trenerskie:
Absolwent psychologii (o specjalizacji psychologia społeczna) oraz socjologii, Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu „Moderator”. Certyfikowany mediator – certyfikat fundacji VCC.
Firmy, dla których pracowałem:
Credit Agricole Bank Polska S.A., Santander Consumer Bank S.A., BZ WBK S.A., Volvo IT, Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa (NASK), Axit Sp. z o.o., Capgemini Polska Sp. z o.o., Kaufland Polska Markety Sp. z o.o., Real Sp. z o.o., Pryzmat Sp. z o.o., Cermag Sp. z o.o., AAM Poland Sp. z o.o., Leoni Kable Polska Sp. z o.o., Dreaxlmeier Group, Autolife Sp. zo.o., Tenneco Automotive Eastern Europe Sp. z o.o., Wrocławskie Centrum Badań Eit+ Sp. z o.o., KGHM Cuprum Sp. z o.o. Centrum Badawczo-Rozwojowe, Protea – przemysł offshore, przedsiębiorstwa grupy KGHM, Schneider Electric Energy Poland Sp. z o.o., Kelvion Machine Cooling Sp. z o.o., Cargill Polska Sp. z o.o., LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o., Vetoquinol Biowet Sp. z o.o., Sonel S.A., Iiyama Polska Sp. z o.o., AB Bechcicki Sp. z o.o., Archicom, Ordipol Sp. z o.o., STO Sp. z o.o., Vipharm S.A., Krka Polska Sp. z o.o.